MIDNIGHT LEGENDS
Interviu cu un vampir... JOE PERRY
Concert “The Hollywood Vampires”(06 iunie,
Bucureşti, Romexpo). Legendarul chitarist Joe Perry de la Aerosmith
în compania lui Johnny Depp şi Alice
Cooper, secondat de Duff McKagan şi Matt Sorum de la Guns N’Roses... WOW,
evenimentul anului! Joe Perry, născut în 1950, are un
CV artistic memorabil (multiple acceptări în
“Hall of Fame”-uri, clasamente prestigioase care îl includ în “Top 100 Greatest Guitarists of All Time”, milioane de discuri vândute, premii Grammy, MTV şi Billboard, o
nominalizare la Oscar) care, practic, nu ar mai avea nimic de demonstrat. Ce naiba l-a mânat să se implice într-un proiect (şi turneul aferent) numit după fostul ‘drinking club’ din anii ‘70 a lui Alice Cooper
din L.A., născut ca tribut adus celor care au plătit preţul
exceselor (de la Keith Moon şi John Belushi la Lemmy de la Motörhead)?
Evident, asta am încercat să aflu, direct de la sursă. Din fericire, s-a
întâmplat în miez de noapte (căci, după cum bine ştim, vampirii
dorm ziua), în legătură telefonică din Los Angeles cu un Joe Perry
surprinzător de afabil şi doritor să mă lămurească. A început ca un interviu şi s-a încheiat ca un... dialog. Chapeau, Mr. Perry!
În ciuda succesului comercial de la acea vreme, consider că albumul tău “Let the
Music Do the Talking” (1980) rămâne subevaluat în istoria muzicii. Poţi să ne dai mai multe detalii despre
cum l-ai conceput pentru cei doritori să îl (re)asculte?
Ei bine, acel album a avut o doză mare de energie străină până atunci mie întrucât tocmai încetasem să mai cânt în Aerosmith... Cu un an sau doi în urmă am scris o carte, o autobiografie [“Rocks: My Life In and Out of Aerosmith”,
2014 – n.r.], în care am explicat în
parte ce s-a întâmplat atunci, dar
încă mai rămân multe, multe de spus,
astfel că aş mai putea umple câteva
cărţi. În esenţă însă, am părăsit Aerosmith fiind extrem de
frustrat de faptul că pentru albumul la care lucrasem şi pe care eu,
personal, îl consider subestimat, “Night in the Ruts” [Aerosmith, 1979 –
n.r.], la care eu deja îmi încheiasem
treaba de compoziţie şi înregistrările părţilor mele de chitară în studio, Steven [Tyler – n.r.] nici măcar nu terminase multe dintre textele
pieselor, iar cei din jur ne presau deja ca, în acea vară, să plecăm
în turneu. Ori noi nu plecasem niciodată până atunci în vreun turneu fără să avem un album nou
de promovat. Eram foarte frustrat. În plus, mai aveam foarte multă
muzică care zăcea neutilizată şi pe care nu am avut posibilitatea să o
înregistrez pentru şi cu Aerosmith,
aşa că o mare parte dintre piesele de pe albumul meu au fost în fapt compuse având Aerosmith în minte, dar m-am văzut nevoit să mă îndrept
într-o altă direcţie şi să apelez la câţiva dintre cei mai buni prieteni ai
mei, pe care îi cunoşteam încă din prima perioadă în care m-am decis să mă apuc
de muzică, precum basistul şi vocalistul David Hull [muzician ce a
cântat cu Ted Nugent, Joe Cocker, Johnny Winter, Love, Buddy Miles –
n.r.] care, la rândul său, face parte din istoria Aerosmith
întrucât l-a înlocuit temporar în turnee pe Tom [Tom Hamilton,
basistul Aerosmith – n.r.] când acesta s-a îmbolnăvit. A fost pusă multă energie în acest
proiect. Mai mult, am compus şi textele pentru melodii, iar acestea
reflectă starea mea de spirit de atunci... după ce tocmai părăsisem Aerosmith. Din această perspectivă,
albumul mă leagă de trecut deoarece toate discurile mele de după aceea [cu Joe Perry Project –
n.r.] reflectă relaţia cu soţia mea
şi, în general, cu viaţa mea. Acest prim disc al meu a fost realmente focusat pe despărţirea mea de Aerosmith, iar cântecele, incontestabil,
sunt influenţate de starea în care eram
atunci şi de modul în care judecam la
acea vreme şi, OK... ‘Let the Music Do the Talking’, deoarece aşa am simţit întotdeauna. E parte a filosofiei mele legată de orice aspect. Nu numai legată
de muzică, în ciuda faptului că de asta compui cântece şi nu... scrii, de asta nu sunt un scriiitor,
de asta nu sunt un poet, de asta nu sunt, aşa cum se mai foloseşte ca termen, un cantautor. Nu sunt un pictor sau un performer dedicat unei alte forme
de artă. Sunt un compozitor. Sunt capabil să îmi pun simţămintele proprii pe un disc în forma cea mai
expresivă, emoţională şi plină de
energie. Din acest motiv, albumul de care pomeneşti înseamnă foarte mult pentru mine. Chiar şi Jack
Douglas [producător, deseori asociat cu eticheta de ‘al şaselea membru’
a Aerosmith – n.r.], cu care, pentru noul meu album solo, conlucrez şi
în momentul de faţă, ţi-ar putea confirma că este la rândul lui de părere
că acesta ar fi putut fi unul dintre cele mai bune albume Aerosmith dacă Steve şi ceilalţi ar fi acceptat să îl cânte. Dar... n-a fost să fie. A rămas unul dintre
puţinele albume pe care continui să îl
ascult pentru... sufletul meu. De asta sunt bucuros că ai o părere bună despre el deoarece nu foarte
mulţi îşi mai aduc aminte de el
şi nici despre alte discuri solo pe care le-am înregistrat după aceea. Gândeşte-te că acum am acumulat compoziţii pentru
încă 3-4 albume. Cum şi când vor fi lansate, nu ştiu. Acum sunt
în Los Angeles, în studioul de
înregistrări a lui Johnny Depp, cu Bruce [Bruce Witkin de la The
Kids – n.r.], de asemenea parte din “Hollywood Vampires”, ce are şi rol
de producător, alături de care sper să înregistrez cât mai multe piese. Avem şi o mulţime de invitaţi, şansă de care nu am beneficiat până acum întrucât mi-am făcut discurile de unul singur,
într-un soi de ‘subsol’ personal..., dar când îţi intră pe uşă David Johansen [de la New York Dolls – n.r.] sau Robin Zander [liderul
trupei Cheap Trick – n.r.] sau Iggy Pop [nu cred că trebuie să detaliez – n.r.]... este cu totul
alt nivel. Încă o dată, sunt flatat şi
onorat de opinia ta apropo de albumul meu solo de debut “Let the Music Do the Talking” şi Steven... cred că atunci a simţit şi el ceva asemănător deoarece, în momentul
în care ne-am reunit, primul cântec pe care l-am făcut împreună a fost “Let the
Music Do the Talking” [piesă utilizată pentru promovarea albumului Aerosmith “Done with Mirrors” din 1985
– n.r.]. El a scris noile versuri deci e clar că muzica i-a spus ceva... deci nu m-am mai
simţit singur.
Tot într-o piesă de pe unul din albumele tale solo,
“Once A Rocker, Always A Rocker”, spuneai: “I might love the ladies, you know I love the life/And I’ve been down
all around, I wanna do it twice/Once a rocker, always a rocker”... pe de altă parte, la ferma ta numită “Sleepy
Hollow” creşti cai frizieni. Care este ‘motorul’ ce te împinge să continui neobosit în turnee, fie ele cu
Hollywood Vampires sau Aerosmith, promovarea cărţii sau concerte de caritate? Cum
îţi găseşti echilibrul
între aceste aspecte extrem de diferite din viaţa ta?
Au existat perioade diverse din viaţa mea,
atât muzical cât şi personal. Aveam pe atunci 33 de ani şi eram
implicat într-un ‘young men’s game’. În
acel moment aveam deja patru băieţi [Adrian, Tony, Roman şi Aaron – n.r.], eram o familie, şi era firesc
(ca adult) să îmi pun problema cum ne asigurăm existenţa. Dar... după zile de gândire, am zis: “Hell,
yeah! I love playing Rock’n’Roll too much!”. Nu pot să mă dezic de asta. Sigur că am avut timp să mă ocup
şi de alte lucruri de pe lista mea personală însă trebuia să continui să fac muzică. Dacă m-aş
referi la cât de puţin timp am fost pe
acasă... ştii, băieţii mei au crescut
între timp, îşi au propriile cariere, unul
este avocat, alţii s-au implicat la rândul
lor în muzică [Adrian şi Tony Perry au
format trupa Dead Boots – n.r.], acum suntem cu toţii în L.A., iar eu pot să mă concentrez pe propria-mi muzică. Devine evident faptul că ceea
ce mă mână este că am conştientizat,
în interiorul meu, că devin din ce în ce
mai bun în a face muzică... sigur, poate părea amuzant, dar pe măsură ce
continui să cânţi, pe măsură ce continui
să lucrezi cu alţi muzicieni şi continui
să înveţi, realizezi cât de mult nu ştii şi cât de mult ai de oferit. Sigur că
încercăm să ne planificăm lucrurile în
avans, sigur că sperăm că în toamnă vom ajunge să ne călărim caii
şi să facem ca familie şi alte lucruri pe
care ni le-am dori, dar acum, sunt în plin proces de a compune muzică,
mult, mult mai multă muzică. Aşa cum îţi
mai ziceam, am deja ca şi număr de piese aproape finalizate echivalentul a
aproape trei discuri, iar în momentul în
care voi pleca în turneu cu trupa pe care am asamblat-o oarecum accidental
– sunt toţi interpreţi formidabili
şi entuziaşti în a se implica în proiect – va fi un vis devenit
realitate. Pe Alice [Cooper – n.r.] îl ştiu de peste 30 de ani, pe Johnny [Depp – n.r.] de vreo 5-6, iar povestea mea
cu ceilalţi din trupă se întinde
şi ea pe o durată lungă de timp, aşa că a
înregistra şi a cânta cu ei, repet, este un vis devenit realitate. Nu poţi să negi faţă de tine însuţi că te-ai născut cu un anume talent. Poate ai o
înclinaţie mai mare într-o anume direcţie şi mai puţin talent într-altele, dar aşa te-ai născut şi nu poţi să negi această realitate. De la aceasta
trebuie să pleci, să fii fericit când întâlneşti oameni
care simt la fel ca tine. Din această săptămână voi împărţi aceeaşi
încăpere cu alţi 4-5 muzicieni foarte
diferiţi... ştii, eu nu mă duc la filme,
n-am fost la muzee, altfel decât a-mi însoţi copiii când
erau mici, e totul o chestie de potriveală naturală care se confirmă odată ce ai făcut primul disc sau primul
turneu. Pe bune, uită-te la Stones [The Rolling Stones – n.r.], încă
sunt acolo, încă fac turnee, încă
performează, şi vor continua să o facă atâta vreme cât cred că au ceva de oferit şi se capacitează la maximum pentru asta. Uită-te cât
de determinaţi sunt toţi aceşti bluesmani care continuă să cânte până nu mai pot, pur şi simplu, fizic. Ce voiam să
spun este că, în acest punct, la vârsta
mea şi din ceea ce am învăţat până acum, singura explicatie este că da, sigur,
a face scuba diving sau să înoţi
în ocean e în regulă, dar eu prefer să mă
aflu într-un studio de înregistrări, iar
soţia mea, care este şi ea artistă, mă
susţine şi mă înţelege. Pictează, scrie, este poet şi fotograf şi... înţelege. Asta este ceea ce ştiu şi ceea ce îmi
doresc să fac. E cea mai bună explicaţie pe care pot să ţi-o dau.
Concluzionez citând din versurile compuse pe vremuri
de tine: “Just looking through your future/Just looking through your past/.../we’ve still got a long way to go”.
Mai departe, ştiind de unde vine numele trupei “The Hollywood Vampires”
şi faptul că a plecat ca un omagiu adus starurilor din cultura Pop care au
decedat în urma exceselor, spune-ne totuşi cum
s-a născut acest proiect şi cum ai ajuns tu personal implicat în el?
Fiind din Boston, un oraş formidabil, chiar
fantastic, în care am crescut, am copilărit şi am format Aerosmith, un oraş la care mă refer cu
plăcere ca fiind “acasă”, indiferent că drumurile m-au purtat după aia în
L.A., New York, Londra sau în altă parte, pot spune că sunt convins că
destinul trupei [Aerosmith – n.r.] nu ar fi fost acelaşi...
Realmente, sunt convins de faptul că dacă ne-am fi mutat în L.A. sau
în altă parte, trupa nu ar mai exista în acest moment. Poate am fi exagerat
cu petrecerile, ne-am fi despărţit, dar dat fiind faptul că trebuia să ne
întoarcem într-un oraş mic precum Boston, ne-a ţinut împreună. Lucrurile s-au mai schimbat între timp,
cu Steven şi al său show de televiziune [l-a înlocuit în 2011 pe Simon Cowell în juriul emisiunii “American Idol” – n.r.] care l-a obligat să se relocheze aici
[în Los Angeles – n.r.], cu faptul că aveam totuşi un album de terminat împreună [presupun că se
referă la “Music from Another Dimension!”, pentru finalizarea căruia a fost nevoie de şase ani! – n.r.] şi că eu lucram de zor să-mi
termin autobiografia, iar ‘ghost writer’-ii care mă ajutau cu redactarea locuiau aici, aşa că, datorită tuturor acestor motive... m-am mutat la rândul meu. Am lucrat cu Steven la disc, restul trupei a venit şi ea, iar când albumul a fost finalizat... m-am
împrietenit cu Johnny, Johnny Depp. El terminase “Alice in Wonderland”
şi lucra la “Dark Shadows”, adaptarea cinematografică a serialului de
televiziune foarte popular prin anii ’60 sau ’70, în care Alice
Cooper avea şi el un rol. Ne-am împrietenit. Lui Johnny îi plăcea să cânte la chitară, iar Alice i-a scris câteva piese
şi mi-au zis: “Hai să înregistrăm ceva din
astea”, aşa că, în momentul în care am revenit în L.A.... ştii, locuiam în casa lui Johnny pentru că mi-a spus
că e inutil să închiriez o alta din moment ce pot să stau la el, iar
studioul lui este uimitor, toate chitarele mele sunt acum acolo şi nici
măcar nu trebuie să le pun în cutii... au continuat să mă cheme, hai să
facem şi asta, hai să înregistrăm
şi aia, să încercăm şi altă bucată, şi fiind parte a unui mic grup, am
început inevitabil să avem discuţii legate
de a susţine ceva concerte. Fiind implicaţi o mulţime de muzicieni ca şi invitaţi era păcat ca muzica să se piardă
şi cam aşa a început totul. După lansarea discului, ne-am pus din nou problema... de ce n-am
performa în câteva concerte, mai ales că
Roxy [Roxy Theatre de pe Sunset Strip – n.r.] era la câţiva
paşi de unde repetam noi şi ne-a făcut o
ofertă, iar noi am zis că tre’ s-o facem şi pe asta, mai ales că am avut o
trupă de muzicieni incredibili. A fost straniu şi amuzant totodată pentru
că, în urmă cu doar câteva zile,
cântasem cu Aerosmith în Piaţa Roşie din Moscova [pe 5 septembrie 2015, Piaţa Lubyanka – n.r.] în faţa a 100,000 de oameni şi am făcut-o cu mare drag
fiindcă ne place să cântăm în Europa,
inclusiv în Rusia... erau vremuri când, ca
american, nici n-aveai voie să pronunţi “Rusia”, mai ales în timpul Războiului Rece, ori să ajungi să cânţi Rock’n’Roll în
Piaţa Roşie este ceva cu totul special.
Oricum, după gig-ul de la Roxy, unde fanii au fost entuziasmaţi
şi noi ne-am simţit foarte bine, am
discutat cu managerii noştri că ne vom lua o pauză apropo de angajamentele
curente şi vom pleca împreună
într-un scurt turneu. A fost a naibii de greu să punem lucrurile laolaltă
întrucât oamenii trăgeau de Johnny să mai
facă un film, Alice avea programat date de turneu şi doar eu,
luându-mi o pauză de lucru cu Aerosmith pentru a finaliza în linişte materialul meu solo, eram disponibil. Mă
bucur c-am putut fi acolo să pun lucrurile cap la cap. Odată ce s-a răspândit vestea că vrem să facem asta am început să
primim din ce în ce mai multe telefoane şi am sfârşit prin a avea nu doar un scurt turneu
european ci şi unul, care se va întinde pe o lună, o lună şi jumătate, în Statele Unite. Am ajuns în faza în care îmi programez inclusiv “meet & greet” cu
fanii Aerosmith deşi nu despre asta e vorba în concertele noastre. Spectatorii îşi pot cumpăra
acele bilete speciale care le garantează că se vor întâlni cu noi, vor obţine autografe şi fotografii care să le amintească de eveniment. Este un cu totul alt nivel
faţă de ceea ce am făcut eu până acum.
Principalul rămâne însă... să urc pe
scenă şi să cânt! Nu contează că se
întâmplă în cluburi sau în festivaluri, unde suntem
doriţi... acolo vom cânta. Pentru mine,
este, în continuare, uluitor. Vreau să spun că în această perioadă a anului, toată lumea e în turneu,
toată lumea munceşte, toţi tehnicienii,
indiferent că sunt de lumină, sunet sau logistică, sunt deja angajaţi de
alte grupuri pentru propriile turnee, aşa că e dificil să ai parte de o
echipă valoroasă din punct de vedere tehnic sau a promovării. În ceea ce ne
priveşte, încercăm să facem şi noi tot ce putem să ajutăm, deşi Alice e
în turneu, iar Johnny filmează. Suntem excitaţi de perspectiva turneului dar trebuie să luăm lucrurile pas cu pas. Pe parcurs, vom
face şi modificări de setlist deoarece ştim deja că unele piese au prins, dar altele mai puţin, din dorinţa de a oferi publicului cel mai bun
spectacol la care a sperat. Şi mai este ceva... în ultimile luni, am pierdut câţiva oameni
valoroşi, astfel încât este probabil să cântăm o piesă a lui David
Bowie, una a lui Prince, ca omagiu pentru cei care au plecat dintre noi, fiindcă am făcut deja
acest lucru la Grammy când am cântat pentru Lemmy de la Motörhead. A fost un
an trist pentru Rock’n’Roll. Încă sunt în
stare de şoc de când am aflat de moartea
lui Prince. Dar ştii ceva? Muzica trăieşte vesnic şi despre asta e vorba în albumul nostru, o celebrare a muzicii. Indiferent de cauzele datorită cărora
aceşti oameni au murit, ei au lăsat în
urmă creaţii incredibile, iar noi o să le cântăm pentru a îi omagia. Muzica ta, precum orice altă
artă, indiferent că eşti pictor sau scriitor, trăieşte pentru totdeauna. Chiar dacă te-ai mutat într-un
alt loc eşti încă viu pentru că arta ta
continuă să existe.
Se ştie că vampirii sunt nemuritori. Inclusiv tu
ţi-ai câştigat nemurirea datorită
muzicii...
... este adevărat. Apropo, Ioan, ‘you have a great accent’ [nu am tradus căci nu m-am
prins dacă a fost o ironie sau un compliment – n.r.], ador accentul tău.
Ai în colecţia
personală câteva sute de chitare. Pe ce criterii le achiziţionezi şi care sunt ‘bijuteriile coroanei’?
Ei bine, se schimbă de la un turneu la altul şi de la un
an la altul. Au fost destule cazuri ca într-un oraş cineva să intre pe uşă cu o chitară, fie aceasta de
vânzare sau un cadou pe care nu îl pot
refuza... multora dintre chitariştii care colecţionează li se întâmplă
acest lucru, dar am ajuns într-un punct în care
am concluzionat că mi-e de ajuns şi că... încep să uit ce am. Aveam la un moment dat peste 500 de chitare dar, în ultimii ani, am început să vând o parte din ele, în general pentru proiecte de
caritate. Este păcat să ai o chitară frumoasă şi să nu o
foloseşti. Sigur că îmi este greu să
rezist, e ca o legătură de suflet, dar am început să învăţ să mă controlez... am un catalog a lor dar,
aşa cum ziceam, pe unele dintre ele le-am vândut, iar pe altele le-am făcut cadou, deoarece mi s-a schimbat perspectiva. Mi-am dat
seama că este irelevant să stai peste un morman de instrumente din care, poate, pe unele le utilizezi
în studio sau mai târziu dar pe altele
nu, şi atunci am simţit nevoia să le duc
în altă parte. În timp, am colaborat cu
diverşi fabricanţi de chitare, ca de
exemplu Gabriel, un nume potrivit pentru un manufacturier de chitare [bluesman-ul Guitar Gabriel, cunoscut
acum datorită susţinerii ONG-urilor de peste Ocean – n.r.] şi care mi-a creat instrumentul cel mai apropiat, cred eu, de stilul meu. Una peste
alta, cred că o chitară nu merită să rămână nefolosită. A fost un
soi de dependenţă din partea mea, dar... a dispărut.
Vei veni ca un vampir de la Hollywood în
ţara lui Dracula în faţa unui public de (potenţiali) vampiri cu o
tradiţie deja bine stabilită. Care este mesajul tău către aceştia? Cu ce vrei să îi surprinzi?
Ştii ceva? Habar n-am. Apropo de Alice, am încredere în el. Nu numai faţă de ce făcea în trecut pe scenă, dar şi cum se comportă acum cu propria sa trupă în
concerte. Când e pe scenă, transmite o energie care ne absoarbe
şi pe noi. Să venim în ţara lui Dracula este uluitor şi ca atare, noi am
tot stat de vorbă pe tema asta şi poate, dacă tot călătorim câteva sute de mile până la voi, unde e castelul lui
Dracula, vom face cu toţii şi o excursie
să vedem mai multe în ţara voastră.
Ironia în asta şi nu mă refer la mine ci
la Alice care a fost unul dintre membrii ‘originali’ a drinking-club-ului [“The Hollywood Vampires” –
n.r.], este că, în ceea ce priveşte
vampirii, pe care i-am văzut în filme şi
despre care am citit cărţi, va ajunge să fie atât de aproape de... sursă. Ascultă, eu cred că există un motiv pentru orice, că
oriunde e fum e şi foc şi că
există un embrion de legitimitate pentru orice legendă sau basm. Indiferent ce-ar face Hollywood-ul sau ce-ar
vrea să spună prin filme, suntem... ‘way beyond that’. Ştii, Johnny a luat
legătura cu Christopher Lee, care l-a jucat pe Dracula în nenumărate
filme, iar acesta a acceptat să recite câteva versuri în prologul albumului, deci conştientizăm artistic
aceste aspecte. Bineînţeles că
încă nu am discutat cu ceilalţi
în mod specific acest subiect, dar suntem cu toţii veterani, am fost în lume şi le-am văzut pe toate şi sunt sigur că
toţi sunt interesaţi de reacţia publicului. Ceea ce acesta a văzut deja, ce a ascultat, face acum parte din cultura
noastră, din cea a întregii lumi şi nu
doar cea americană... a cânta la voi este, pur si simplu, uimitor!
Crede-mă, când voi urca pe scenă, iar soarele va fi apus, nu mai vorbesc de
Alice sau de un nume de trupă... voi da tot ce pot. Nu ne-am ales un nume doar pentru a atrage publicul ci
pentru faptul că, împreună, credem în
aceleaşi lucruri. Am citit cărţi, m-am
documentat alături de soţia mea ca să aflu cât pot de multe despre subiect... noi doi credem în supranatural, credem în energia dinafara
noastră şi voi cânta gândindu-mă că energia din partea voastră a lumii este acolo pentru un motiv anume. Asta
e partea bună a fi parte dintr-o trupă de Rock, să urci pe o scenă străină simţind o energie pe care n-ai mai întâlnit-o... aşa cum spuneam, fie şi accentul tău este ‘the real thing’, care a fost copiat în filme, dar tu îl ai natural. Strict din punctul
meu de vedere, sunt fascinat de această aventură, iar despre ceilalţi pot
să spun că sunt suficient de isteţi şi de
interesaţi de ce se întâmplă în jurul lor, altfel nu ar fi ajuns
atât de departe în viaţă şi de doritori să intre în contact cu un nou public. Eu abia aştept să fiu
acolo şi să mă ridic la înălţimea aşteptărilor publicului. Soţia mea este foarte intuitivă şi sensibilă la orice
‘vibe’ şi datorită ei am fost convins că nu trebuie să îl tratez ca pe un simplu concert ci ca pe o oportunitate, o şansă de a fi acolo.
Mulţumesc. A fost o onoare şi un privilegiu să pot dialoga cu un vampir... senior.
Nota: Mulţumesc Mediafax şi, implicit, organizatorilor concertului (Phoenix Entertainment) pentru sprijinul acordat
în obţinerea acestui interviu.
IOAN BIG 07 Mai 2016
Foto: Radu Lupaşcu
(Aerosmith, 18 iunie 2010,
Bucureşti)
|