Arta Sunetelor

 

Recomandări, anunţuri şi recenzii despre ultimele apariţii audio şi video

(R246)

CALENDAR CONCERTE importante în 2018:

  1. Lacul Lebedelor - 15 ianuarie 2018, 20:00, Sala Palatului, București
  2. Bucovina - 17 ianuarie 2018, ora 21:30, Hard Rock Café, Bucureşti
  3. Kreator - Decapitated - Dagoba- 25 ianuarie 2018, Arenele Romane, Bucureşti
  4. Dennis Greaves & Mark Feltham - 15 februarie 2018, The Flowerpot, Derby, UK
  5. MARIZA -17 februarie 2018, 20.00, Sala Palatului, Bucureşti
  6. Carlos Marin - 26 februarie 2018, ora 20, Sala Palatului, Bucureşti
  7. Caro Emerald - 28 februarie 2018, ora 20, Sala Palatului, Bucureşti
  8. Kraftwerk 3-D - 1 martie 2018, ora 18, Arenele Romane, Bucureşti
  9. Richard Clayderman - 8 martie 2018, 20:00, Sala Palatului, București
  10. Therion - 11 martie 2018, ora 20, Arenele Romane, București
  11. Insomnium - 22 martie 2018, Club Quantic, Bucureşti
  12. Lara Fabian - Camouflage - 29 martie 2018, 20:00, Sala Palatului, București
  13. Sighişoara Blues Festival - 30 martie 2018, ora 18, Sala Mihai Eminescu, Sighişoara
  14. YES - 30 martie 2018, Olympia, Paris, Franţa
  15. Eric Bibb - 31 martie 2018, ora 19:30, Sala Mihai Eminescu, Sighişoara
  16. Lara Fabian - Camouflage - 31 martie 2018, 20:00, Sala Polivalentă, Cluj-Napoca
  17. Gala Premiilor de jazz - Premiile MUZZA pe 2017 (ediția a XVI-a) - 1 aprilie 2018, ora 18.30, Hard Rock Café, Bucureşti
  18. Goran Bregovic - 2 aprilie 2018, ora 20, Sala Palatului, Bucureşti
  19. Ritchie Blackmore's Rainbow- 18 aprilie 2018, ora 20, Velodrom, Berlin
  20. Roger Waters - 4 mai 2018, ora 20, Arena Armeec, Sofia, Bulgaria
  21. FOREIGNER40TH ANNIVERSARY TOUR - 7 mai 2018, Sala Palatului, București
  22. Postmodern Jukebox - 16 mai 2018, 20:00, Sala Palatului, Bucureşti
  23. David Garrett & His Band – Explosive Live 2018 - 8 iunie 2018, Sala Palatului, București
  24. David Garrett & His Band – Explosive Live 2018 - 9 iunie 2018, Sala Palatului, București
  25. Holland Blues Festival - 8, 9 iunie 2018, Grolloo, Olanda
  26. Firenze Rock - 14 - 17 iunie 2018, Florenţa, Italia
  27. King Crimson - 23, 24 iunie 2018, Wiener Stadthalle, Viena, Austria
  28. Stone Sour - 26 iunie 2018, Arenele Romane, Bucureşti
  29. ARTmania Festival - 27 - 28 iulie 2018, Piața Mare, Sibiu
  30. Be Prog! My Friend - 29, 30 iunie 2018, Poble Espanyol, Barcelona, Spania
  31. Montreux Jazz Festival - 29 iunie - 14 iulie 2018, Montreux, Elveţia
  32. Rockstadt Extreme Fest 2018 - 2 - 5 august 2018, Cetatea Râșnov, Braşov
  33. A New Day Festival - 3 - 5 august 2017, Mt Ephraim Gardens Faversham, Kent, UK
  34. Sons of Apollo - 22 septembrie 2018, ora 19, Ancient Theatre, Plovdiv, Bulgaria

La mulţi ani!

Bine v-am găsit în 2018, un an ce pare din start, mult mai bogat în evenimente culturale decât precedentul! Avem nume noi, de referinţă pentru istoria muzicii de valoare, artă a sunetelor care nu moare, şi pe care, o auzim prea puţin la radiourile româneşti, unde ar trebui, să auzim (măcar!) muzică românească! Avem noutăţi de văzut în ROMÂNIA, dar mai ales în Europa, pentru care, puteţi face un minim efort financiar. Cu evenimentele de excepţie prea puţin ne-au răsfăţat organizatorii mioritici. Unii dintre ei au încercat, de câteva ori au reuşit, deşi nu au avut satisfacţii materiale deosebite. Dar au făcut cultură. Alţii s-au profilat pe cacialmale. Dintre concertele importante, anunţate mai sus, vă sfătuim să nu rataţi: Steven Wilson, Kraftwerk 3-D, Foreigner, Eric Bibb, Stone Sour, respectiv, Ritchie Blackmore, Grollo Festival 2018, Yes, King Crimson, Roger Waters, Sons of Apollo, A Perfect Circle, Steve Hackett, Firenze Rock Festival 2018: Foo Fighters, Guns N' Roses, Avenged Sevenfold, Iron Maiden, Ozzy Osbourne, Judas Priest, Frank Carter & The Rattlesnakes. Avem şi câteva reveniri binevenite (în ţară): Lara Fabian, Mariza, Therion şi... David Garett!

Mulţumiri tuturor organizatorilor de concerte, şi în mod cu totul special, gratitudine, partenerilor noştri loiali!

Am intrat deja în anul ZECE al revistei noastre virtuale! O nouă antologie (tipărită) a redacţiei (şi a invitaţilor ei) se profilează la orizont. Plus alte trei cărţi în nume propriu. La început de an, vă reţin atenţia cu câteva observaţii tehnice. Ca şi până acum, vor fi luate în considerare şi considerate prioritare, a fi publicate la această rubrică, comunicatele, ştirile, anunţurile sau recenziile redactate în limba română, cu diacritice. De asemeni, vom acorda o atenţie sporită partenerilor tradiţionali, a căror remarcabilă conduită profesională, a întreţinut o relaţie solidă, în folosul ambelor părţi, de la lansarea revistei noastre virtuale până în prezent. Informarea corectă şi obiectivă a fost şi este ţelul revistei noastre virtuale. Pentru buna înştiinţare a cititorilor, ne-am delimitat şi ne vom distanţa în continuare, de opinii răuvoitoare sau de parti pris-uri linguşitoare, metehne frecvente şi caracteristici dăunătoare pentru cititori, ale unei părţi meschine din presa muzicală românească, şi de autorii lor morali. Dorim să fim partenerii bunului gust muzical! Adevărul trece dincolo de timp!


Bucovina special exclusive show pe 17 ianuarie 2018 la Hard Rock Cafe

Miercuri 17 ianuarie 2018, de la ora 21:30, pentru a doua oară la Hard Rock Cafe după showul sold out din martie 2017, Bucovina vă invită la un special exclusive show care nu trebuie scăpat în cadrul unui show METALHEAD şi BestMusic Live Concerts! Câştigătoare a numeroase premii METALHEAD Awards an de an şi cu showuri sold out la Arenele Romane în 2015 şi 2016 şi 2017, cea mai titrată trupă de metal românească a momentului a decis că este timpul să ridice ștacheta la un nivel superior şi să ofere fanilor încă un show într-o locaţie de top: Hard Rock Cafe, templul muzicii live din București! Special pentru acest concert, nu avem mese în fața scenei, iar biletele costă doar 35 de lei, așa că se anunță un sold-out rapid! Biletele se găsesc în format electronic pe iabilet.ro şi în reţeaua fizică iabilet.ro/retea: Magazinele Flanco, Metrou Unirii 1 lângă casa de bilete Metrorex, Magazinul Muzica, Magazinele IQ BOX - Telekom, Cafe Deko, Club Vintage, Club Quantic, Hard Rock Cafe, Berăria H, Agenţiile Perfect Tour, Magazinele Uman şi pe terminalele self-service ZebraPay din toată ţara, dar şi la Hard Rock Cafe precum şi în ziua concertului la intrare. Biletele au următoarele preţuri: Cu loc la masă în sală: 50 lei (număr limitat de bilete); Fără loc, în faţa scenei: 35 lei. Online pe iabilet.ro, poţi plăti cu cardul, prin Paypal, pe factura la Vodafone sau Orange cu plata la sfârşitul lunii sau ramburs cu plata cash prin Fan Courier oriunde în ţară. Pentru grupuri mari se acordă discounturi! Vino la Hard Rock Cafe să fii aproape de artiștii tăi preferați și să te bucuri de muzica lor, într-o atmosferă unică! Show-urile explozive, colecţia de suveniruri care îți reamintesc de legendele muzicii și calitatea sunetului îţi garantează cea mai placută experienţă live. Hard Rock Cafe Bucureşti se află în parcul Herăstrau - Şoseaua Kiseleff, nr. 32. Locaţia dispune şi de câteva sute de locuri de parcare. Un eveniment BestMusic Live Concerts.


Primele confirmări ARTmania Festival 2018: Steven Wilson, Leprous, ROME, Zeal & Ardor şi Distorted Harmony

Steven Wilson, Leprous, ROME, Zeal & Ardor şi Distorted Harmony sunt primii artişti confirmaţi la cea de-a 13-a ediţie a festivalului ARTmania, ce va avea loc în perioada 27 - 28 iulie 2018, în Piaţa Mare a cetăţii medievale a Sibiului. Şi în 2018, festivalul îşi propune să ofere pe durata celor două zile de concerte un line-up variat, prin care să îi aducă în fața fanilor pe unii dintre cei mai cunoscuţi artişti ai momentului. Steven Wilson, adus în premieră în România de ARTmania Festival, este un nume care nu mai are nevoie de prezentări. Fondator al binecunoscutei trupe Porcupine Tree și a altor proiecte de succes, artistul englez este unul dintre cele mai cunoscute şi prolifice nume ale scenei muzicale internaţionale - un adevărat icon care, de aproape jumătate de secol, îşi lasă, prin creaţiile sale, amprenta asupra unor genuri variate, precum progresiv, psihedelic şi nu numai. Scrie, înregistrează şi produce muzică de la vârsta de 10 ani, primul contact cu această artă avându-l la numai 8 ani, când a început să asculte Pink Floyd (“Dark Side of The Moon”) alături de tatăl său şi albumul „Love to Love You Baby”, al artistei Donna Summer. Tot la această vârstă a început să experimenteze şi să dezvolte tehnici de producţie muzicală. Primele compoziţii proprii şi-au făcut apariţia la mijlocul anilor ’80, decadă la finalul căreia Wilson a lansat două proiecte care i-au asigurat intrarea în lumea muzicală profesionistă: Porcupine Tree, ce explora ritmurile psihedelice, progresive și abordările înrăznețe ale muzicii anilor ’70, și „No Man”, rezultat al colaborării sale pe termen lung cu artistul Tim Bowness. Lucrurile au început să evolueze rapid cu Porcupine Tree, cel de-al doilea album, „Up the Downstair” (1993) fiind apreciat de „Melody Maker” drept o „capodoperă psihedelică [...], unul dintre albumele anului”. Următoarele lucrări au atras tot mai mult atenția presei și aprecierea criticilor și fanilor, trupa ajungând să fie considerată de multe voci drept „Pink Floyd al anilor nouăzeci”. „In Absentia”, lansat în 2002 sub un label cunoscut (Lava Records, USA), a intrat în topurile europene și este încă unul din top 3 cel mai bine vândute albume Porcupine Tree. De asemenea, a câștigat premiul „Best Made-For-Surround Title” la Surround Music Awards (2004). Următorul album, „Deadwing” (2005) a obținut titlul de „Albumul anului” în cadrul Premiilor „Classic Rock magazine” și premiul „Best Made-For-Surround Title”. „The Incident” (2009), cel de-al 10-lea album de studio, a fost nominalizat la premiile Grammy și a fost urmat de un turneu cu show-uri sold out pe unele dintre cele mai cunoscute scene, precum: Radio City Music Hall (New York) și Royal Albert Hall (London). Toate acestea au făcut ca în 2010, trupei Porcupine Tree, fondată de Steven Wilson, să îi fie recunoscut titlul de cel mai renumit band „underground” din lume. Din 2003, Steven Wilson, a început să compună și să producă muzică și sub propriul nume, noile lucrări incluzând abordări și tratamente muzicale inedite aplicate inclusiv unor piese cunoscute ale unor artiști ca: Alanis Morissette, Abba, The Cure, Momus, Prince sau Donovan. Din punct de vedere stilistic, acest lucru i-a permis lui Wilson să-și extindă paleta muzicală abordată cu noi genuri precum muzica electronică sau “noise music”. Primul album solo, „Insurgentes” (2008) a inclus 10 piese ce îmbină o gamă largă de ritmuri și stiluri, de la balade, la imnuri, la „industrial noise” și până la abordări „dark”, toate acestea având ca rezultat un album cu texturi foarte variate și surprinzătoare, înregistrat în studiouri din întreaga lume - din Mexic până în Japonia sau Israel. Cel de-al doilea album solo, „Grace For Drowning” (2011) a fost nominalizat la categoria ”Best Surround Sound Album” la cea de-a 54-a ediție a Premiilor Gammy și a intrat pe cele mai bune locuri din topurile germane, olandeze, britanice sau poloneze. Printre proiectele sale muzicale trebuie menționată și colaborarea cu binecunoscutul muzician suedez Akerfeldt, de la „Opeth”, colaborare care a avut ca rezultat albumul „Storm Corrosion”, cu puternice influențe de atmospheric rock și aranjamente orchestrale întunecate, inspirate de abordările lui Stott Walker și Talk Talk - unii dintre artiștii admirați de cei doi. („Talk Talk”, 1981-1992, este o formație britanică de synthpop/new wave, populară prin anii '80. Trupa a ajuns cunoscută mai ales pentru hiturile „Talk Talk”, „Today”, „Such a Shame”, „My Foolish Friend”, „Life's What You Make It” etc.).  Pe lângă compozițiile sale, Steven Wilson a devenit cunoscut și ca producător muzical, fiind foarte apreciat pentru standardele înalte ale lucrărilor sale. Dintre artiștii cu care a colaborat în această calitate se numără: Opeth (pentru care a produs și/ s-au mixat 4 albume), Anathema, artista norvegiană Anja Garbarek sau starul israelian Aviv Geffen. În 2012, Steven Wilson a câștigat titlul de „Guiding Light” la „Progressive Music Awards” ca recunoaștere a contribuției importante pe care o are la dezvoltarea scenei muzicale internaționale. Leprous, revin într-un eveniment ARTmania după șapte ani de absență. Trupa este noua senzație a metalului progresiv, una dintre acele “rising stars” ale scenei muzicale norvegiene. Este o formație vizionară, care nu se teme să experimenteze sau să surprindă și care sfidează orice încercare de încadrare în tipare. Într-o lume în care genul „progressive” oferă publicului atâtea opțiuni, este nevoie de mult curaj și de multă personalitate pentru a reuși să mai întorci privirile oamenilor către tine. Iar Leprous este una din aceste trupe. Muzica lor este o compilație de stiluri, precum „progressive rock”, jazz sau „pure metal”, cunoscând influențe ale unor compozitori de muzică clasică sau artiști din diferite genuri, ca: Björk, Muse, Porcupine Tree, Massive Attack, Ulver, Opeth sau Radiohead. Primele albume ale trupei „Tall Poppy Syndrome” (2009), „Bilateral” (2011) sau „Coal” (2013) au atras atenția presei și aprecierea publicului, în timp ce „The Congregation” (2015) le-a adus celor de la Leprous șansa de a participa la un turneu mondial. Ultimul lor album, „Malina” (2017) a fost întâmpinat cu entuziasm de critici, fiind apreciat drept un mix complex de sound-uri poliritmice îmbinate cu versuri incisive, cu o atmosferă melancolică și cu pasaje vocale melodioase. Albumul reprezintă o schimbare de direcție muzicală și vizuală, fiind cu totul diferit de lucrările cu care formația și-a obișnuit fanii. Acesta este și unul dintre motivele pentru care înregistrarea lui a durat de patru ori mai mult decât orice alt album de până acum. De-a lungul carierei lor, Leprous a cântat alături de unele dintre cele mai cunoscute nume ale scenei muzicale internaționale, precum: Amorphis, Therion sau Opeth. ROME va urca pentru prima dată pe scena ARTmania Festival, fiind considerată una dintre cele mai importante trupe ale genului de neofolk și martial industrial. Înființat în 2005 de luxemburghezul Jerome Reuter, acest proiect muzical a devenit cunoscut drept „arhitect al melancoliei”, o temă centrală a compozițiilor ROME. Numele trupei este un derivat al prenumelui fondatorului, iar influența pieselor provine de la lucrările unor autori precum Jacques Brel, Leo Ferre, Albert Camus sau Jean Genet. ROME creează peisaje muzicale cinematice, cu o identitate aparte, împletind pasiunea pentru istorie și pentru profunzimea poeziei cu o muzică de inspirație acustică, ce include tușe diverse - de la chanson-ul franțuzesc, la darkwave, la notele amărui și angoasante ale post-punk-ului englezesc, la dark ambient, apocalyptic folk, acoustic rock sau cold wave. Toate acestea cuprinse în aranjamente muzicale complexe și neobișnuite ce transformă lucrările ROME într-o experiență muzicală surprinzătoare și memorabilă. La începutul anului viitor, trupa va scoate un nou album ale cărui piese vor putea fi ascultate de fanii trupei în cadrul festivalului ARTmania. Zeal & Ardor, în premieră în România, este un proiect de “avant-garde metal” fondat în 2014 de muzicianul elvețian Manuel Gagneux (cunoscut și datorită „Birdmask”, un proiect de „chamber pop” în care a fost implicat). Zeal & Ardor are deja la activ un album, „Devil is Fine”, iar muzica sa reprezintă locul de întâlnire al unor genuri muzicale foarte variate: un mix de „avant-garde metal”, cu influențe spirituale și ritmuri tribale, adâncite de profunzimile black metal și de schimbări surprinzătoare imprimate de abordările rock-ului experimental. Distorted Harmony, în premieră în România, este una dintre cele mai cunoscute trupe de „progressive metal” din Israel, care s-a făcut remarcată prin abordarea modernă pe care a imprimat-o metalului clasic progresiv. Fondată în 2010 în Tel Aviv, de Yoav Efron (producător și clape) și Yogev Gabay (tobe), trupa are deja la activ două albume de studio, „Utopia” (2012) și „Chain Reaction” (2014), lucrează la cel de-al treilea material și a urcat pe scenele unora dintre cele mai cunoscute festivaluri europene sau americane, precum: „ProgPower Europe” (2016), „Haunted Sky Festival” sau „ProgPower USA” (2017). Abonamentele pentru Festivalului ARTmania 2018 s-au pus în vânzare în rețelele Kompostor, Eventim, MyTicket și iaBilet, primele abonamente având un preț special de 150 lei/ buc., valabil până la finalul lunii decembrie 2017. Din ianuarie 2018 prețul unui abonament va fi de 190 de lei/ buc. ARTmania Festival este o platformă dedicată promovării tuturor formelor de expresie artistică inspirate din cultura rock, ce s-a consacrat ca principal promotor regional al proiectelor muzicale contemporane. ARTmania nu înseamnă doar concerte ale unor mari formații internaționale și locale. Muzica este componentă de bază de la care a pornit totul, însă, reprezintă doar o parte din experiența pe care festivalul a dorit să o ofere iubitorilor de artă din România și din străinătate. Încă de la începuturi, ARTmania a fost gândită ca o platformă culturală menită să ofere publicului cât mai multe evenimente și moduri de a experimenta forme variate de expresie artistică, precum: concerte, expoziții, lansări de carte sau proiecții de film. Acest spațiu comun de întâlnire al artiștilor și publicului la nivelul sunetului, culorilor, imaginilor sau literelor, găzduit de Piața și de cetatea medievală, creează spațiul de poveste și magia care reprezintă, în esență, spiritului festivalului. Fiind cel mai longeviv festival rock din România și una dintre mărcile cu cea mai îndelungată tradiție de pe scena culturală regională, ARTmania și-a conturat propria identitate prin intermediul unui concept îndrăzneț și al unui ambient special: Piața Mare a uneia dintre cele mai frumoase cetăți medievale din Estul Europei. ARTmania explorează mereu drumuri noi, dorind să ofere publicului o experiență mai bogată cu fiecare nouă ediție. De-a lungul celor doisprezece ani, pe scena festivalului au urcat o serie de trupe importante, de la Nightwish, Serj Tankian și Devin Townsend, la Die Toten Hosen, Within Temptation, HIM, Tarja Turunen, The Gathering, The Sisters of Mercy, Lacuna Coil, Helloween, Poets of the Fall, Deine Lakaien și mulți alții. Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: press@artmania.ro.


Surpriză de proporții pentru iubitorii de concerte din România!

Concertul violonistului DAVID GARRETT este aproape sold-out. Artistul anunță data celui de-al doilea concert EXPLOSIVE LIVE, la București. În luna iunie 2018, DAVID GARRETT va cuceri audiența din România cu show-ul crossover EXPLOSIVE LIVE, cuprins în cadrul turneului său mondial. Cum biletele pentru concertul programat pe 8 iunie 2018, la Sala Palatului din capitală, se apropie de epuizare, organizatorii evenimentului împreună cu managementul artistic le-au pregătit românilor o surpriză de proporții. Cel mai rapid violonist al lumii, DAVID GARRETT, va susține cel de-al doilea concert, sâmbătă, 9 iunie 2018, la Sala Palatului, de la ora 20. Biletele sunt disponibile în rețeaua EVENTIM la magazinele partenere Orange, Vodafone, Germanos, Librăriile Cărtureşti și Humanitas, magazinele Carrefour și benzinăriile OMV, la casa de bilete a Sălii Palatului și online pe eventim.ro, la preţuri ce variază între 140 lei și 450 lei, în funcție de categoria de loc. David Garrett nu este la prima sa vizită în România, acesta participând la Festivalul George Enescu în 2012, 2015 și 2017, lăsând publicului meloman o impresie de neuitat. De fiecare dată, biletele s-au epuizat imediat, iar în urma cererilor fanilor, Garrett a inclus România în lista țărilor pe care le va vizita în cadrul turneului EXPLOSIVE LIVE din 2018. David Garrett nu va veni singur la București, ci acompaniat de bandul lui format din muzicieni desăvârșiți. Printre ei se numără: Franck van der Heijden, director muzical, dirijor și chitară solo, producător care a lucrat cu artiști precum David Guetta, Andrea Bocelli, Withing Temptation, Black Eyed Peas și chiar Michael Jackson; John Haywood, clape/pian și co-procucător. John este un producător britanic căutat în special pentru compozițiile create pentru marile evenimente sportive pentru BBCITV și ESPN; Marcus Wolf, chitară ritmică și vocalist. Marcus a studiat chitară clasică la Yale, fiind apreciat atât pentru interpretările sale rock cât și cele clasice; Jeff Allen, chitară bas. După ce a studiat chitară bass la Julliard, Jeff a trecut la chitară bas și lucrează cu artiști precum Rosanne Cash, Fice for Fighting şi Avril Lavigne; Jeff Lipstein, tobe. Co-fondator la New Jersey Percussion Ensemble, Jeff lucrează ca producător pe Broadway și dezvoltă turnee și programe pentru numeroase showuri. David Garrett cântă pe o vioară “A. Busch” Stradivarius ce datează din anul 1716 și este cotat drept cel mai rapid violonist din lume, înregistrat în Guinness World Records pentru interpretarea "Flight of the Bumblebee" de Nikolai Rimski-Korsakov în 66,56 secunde, iar mai târziu în 65,26 secunde. Un Paganini printre stelele pop și un Jimi Hendrix printre violoniști, David Garrett este Violonistul Diavolului al epocii noastre, superstarul internațional care estompează barierele dintre Mozart și Metallica. Lăudat pentru pionieratul trend-ului crossover precum și pentru virtuozitatea interpretărilor sale, David este la fel de talentat, în egală măsură, când interpretează cele mai complicate compoziții clasice, alături de marii dirijori sau de orchestrele simfonice de renume mondial, și cele mai mari hituri rock, pe stadioane. Turneul EXPLOSIVE LIVE a început în luna noiembrie 2016 și nu se va încheia foarte curând. Succesul uluitor a bătut toate recordurile concertelor sale anterioare. Numai în primele trei săptămâni ale turneului, au fost vândute peste 200.000 de bilete, urmate de alte sute de mii de bilete vândute pentru concertele susținute în prima parte a acestui an. Interpretările electrizante ale unor hituri rock precum Purple Rain sau They Don't Care About Us, cele mai mari hituri internaționale pop ca Viva la Vida, sau aranjamentele sale muzicale ale lucrărilor clasice de bază cum ar fi Simfonia Nr. 5 a compozitorului german Ludwig van Beethoven sau Vara de Antonio Vivaldi precum și ale celor mai apreciate compoziții ale sale ca Furious și Explosive sunt doar câteva dintre melodiile care le oferă spectatorilor momente de exaltare unice, ridicându-se în picioare, dansând și aplaudând cu frenezie.


Goran Bregovic la Sala Palatului

Showul va avea loc pe 2 aprilie 2018 la Sala Palatului din Bucureşti şi se va chema Three Letters From Sarajevo. Goran Bregovic, unul dintre cei mai cunoscuţi muzicieni din Balcani, este un chitarist şi compozitor originar din Sarajevo, Bosnia. Acesta s-a născut pe data de 22 martie 1950, într-o familie cu origini mixte: tatăl său croat şi mama de ginte sârbă. După ce părinţii săi au divorţat, viitorul artist a rămas cu mama în Sarajevo. Cea mai mare parte din copilărie şi-a petrecut-o la Şcoala de Muzică, studiind vioara. Paradoxal, instituţia de învăţământ a decis să îl exmatriculeze, pentru "lipsa de talent". La scurt timp după excluderea lui din şcoală, mama sa i-a cumpărat o chitară. La vârsta de şaisprezece ani a fost părăsit de cea care i-a dat viaţă, fiind îngrijit de câteva rude dornice să-l sprijine. Goran a fost nevoit să-şi poarte singur de grijă încă din adolescenţă, când a început să cânte muzică populară într-un bar din oraşul Konjic. În 1971, Goran şi un alt artist aspirant, Zoran Redzia, au început să cânte într-o trupă numită Jutro (n.r. Bună dimineaţa). În această formulă, muzicianul a avut o mulţime de spectacole şi a început să guste succesul din plin. La 1 ianuarie 1974, trupa şi-a schimbat numele în Bijelo Dugme (Năsturelul alb). În 1975, când se pregătea de cariera de profesor al ideologiei oficiale la aceea vreme, marxism-leninism, formaţia Bijelo Dugme a câştigat popularitate în Iugoslavia. A renunţat la vocaţia de dascăl şi a devenit idolul tinerilor şi cel mai important star rock al ţării sale. S-a retras din Bijelo Dugme în anii '90, având la activ 13 albume vândute în şase milioane de exemplare. După zece ani de muzică rock, Bregovic a renunţat la acest gen pentru a se dedica stilului care l-a făcut cunoscut în întreaga lume: o combinaţie de ritmuri tradiţionale balcanice, cu sonorităţi rock. Biletele se găsesc în format electronic pe iabilet.ro şi în reţeaua fizică iabilet.ro/retea: Magazinele Flanco, Metrou Unirii 1 lângă casa de bilete Metrorex, Magazinul Muzica, Expirat Halele Carol, Magazinele IQ BOX - Telekom, Cafe Deko, Club Vintage, Club Quantic, Hard Rock Cafe, Agenţiile Perfect Tour, Magazinele Uman şi pe terminalele self-service ZebraPay din toată ţara. Biletele costă: Earlybird - până pe 15 ianuarie 2018 - Cat A 240 lei, Cat B 160 lei, Cat C 115 lei, Cat D 85 lei; Presale 1 - până pe 15 martie 2018 - Cat A 250 lei, Cat B 170 lei, Cat C 125 lei, Cat D 90 lei; Presale 2 - până pe 2 aprilie 2018 - Cat A 260 lei, Cat B 180 lei, Cat C 135 lei, Cat D 95 lei ; La intrare - Cat A 270 lei, Cat B 190 lei, Cat C 145 lei, Cat D 100 lei. Online pe iabilet.ro, puteţi plăti cu cardul, prin Paypal, pe factura la Vodafone sau Orange cu plata la sfârşitul lunii sau ramburs cu plata cash prin Fan Courier oriunde în ţară. Un eveniment BestMusic Live Concerts.


Stone Sour la Bucureşti

Pe 26 iunie 2018, la Arenele Romane din Bucuresti ne vom întâlni cu Stone Sour. Americanii vin în frunte cu Corey Taylor, solistul formaţiei Slipknot. Stone Sour este un grup care a început să îşi scrie paginile în cartea de istorie a muzicii în 1992. Chiar dacă după 5 ani trupa şi-a încetat activitatea, în 2000 a revenit pe baricade, iar în prezent se poate lăuda cu peste 2 milioane de albume vândute în Satele Unite. În prezent, Stone Sour înseamnă Corey Taylor (lead vocals, guitar - solist), Josh Rand (guitar), Roy Mayorga (drums), Jimmy Chow (bass) şi Christian Martucci (guitar). Cu nu mai puţin de trei nominalizari la premiile Grammy pentru Best Metal Performance şi cu un nou album, Hydrograd, ce a fost primit foarte bine atât de public cât şi de critici. Stone Sour promit un show de excepţie pe scena Arenelor Romane. Biletele se găsesc în format electronic pe iabilet.ro şi în reţeaua fizică iabilet.ro/retea: Magazinele Flanco, Metrou Unirii 1 (lângă casa de bilete Metrorex), Magazinul Muzica, Magazinele IQ BOX - partener Telekom, Cafe Deko, Club Vintage, Club Quantic, Expirat Halele Carol, Hard Rock Cafe, Berăria H, Agenţiile Perfect Tour, Magazinele Uman şi pe terminalele self-service ZebraPay din toată ţara şi au următoarele preţuri: EARLYBIRD: Categoria A: 145 de lei, Categoria B: 129 de lei, Categoria C: 85 de lei - până pe 1 februarie 2018; PRESALE: Categoria A: 165 de lei, Categoria B: 149 de lei, Categoria C: 100 de lei - până pe 26 iunie 2018; Categoria A: 185 de lei, Categoria B: 159 de lei, Categoria C: 120 de lei - la intrare. De asemenea, găsiţi în vânzare şi pachete speciale cu bilete incluse: Early Entry (include bilet cat B, acces mai devreme în locaţie, poster cu autograf, brăţară specială - doar 50 de bucăţi) - 384 de lei earlybird şi 404 lei în presale - Meet & Greet (include bilet categoria B, meet & greet, acces mai devreme în locaţie, poster cu autograf, pană de chitară, ecuson - doar 75 de bucăţi) - 616 lei earlybird şi 636 lei în presale - Side Stage VIP (include bilet categoria B, acces într-o parte a scenei la primele trei piese, poster cu autograf, pană de chitară, ecuson  - doar 6 bucăţi) - 1311 lei în earlybird şi 1331 lei în presale. Pachetele speciale nu se rambursează, sunt NOMINALE şi nu sunt transferabile. De aceea puteţi să cumpăraţi doar câte un pachet per comandă. Toate materialele incluse în pachete vor fi primite în ziua concertului la intrare. Cumpărătorii lor vor informaţi de către organizatori cu câteva zile înainte cu toate detaliile care nu sunt cuprinse mai sus. Posesorii de bilete categoria A primesc şi un poster color şi o brăţară. Posesorii de bilete categoria B primesc şi o brăţară. Categoria A: cu loc în tribuna sectoarele K şi E. Categoria B: fără loc, în faţa scenei. Categoria C: cu loc pe scaun sau fără loc (în picioare), în spatele Categoriei B, în Arenă. Numărul de bilete din categoriile A şi B sunt limitate la 700 de bucăţi din fiecare categorie. Locurile la categoria A se ocupă în ordinea sosirii şi nu sunt numerotate. Capacitatea sectoarelor K şi E (adică sectoarele alocate Categoriei A de bilete) este de 900 de locuri, dar s-au pus în vânzare doar 700 de bilete pentru un plus de confort. Posesorilor de bilete la Categoria A le este permis accesul şi în categoriile B şi C, iar posesorilor de bilete din Categoria B le este permis accesul şi în Categoria C. Fanii care au bilet în categoria C pot sta doar în categoria C. Categoria C are şi locuri pe scaun (toate sectoarele din Arenele Romane mai puţin K şi E unde este categoria A), dar pot sta şi în picioare în spatele categoriei B. Gardul care separă categoriile B de C este la doar 9-10 metri de scenă. Minorii peste 14 ani au voie la concert neînsoţiţi. Cei sub 14 ani trebuie să vină însoţiţi de un adult posesor de bilet valabil. Copiii cu vârsta sub 7 ani au acces gratuit şi trebuie însoţiţi de un adult posesor de bilet valid. Concertul are loc în aer liber. Un eveniment METALHEAD & BestMusic Live Concerts.


Radu Lupaşcu
6 ianuarie 2018


 

Baicea Blues Band

conquette.jpg

Afis_Concurs Bran 2018

Afis_Fotograful Unirii 2018

Afis_Marcian Petrescu

Afis_Caro Emerald 2018.jpg

Afis_Kraftwerk 2018.jpg

Afis_Sighisoara Blues Festival 2018.jpg

Afis_Goran 2018

Afis_Edvin Marton 2018

Afis_Aussie PFS2018

Afis_foreigner.jpg

Afis_David Garrett.jpg

Afis_Nick Cave 2018

Afis_Arcade Fire 2018

Afis_Stonesour 2018